Nieuws

24 uur in Ibiza met By Danie & Maybelline

Afgelopen woensdag vloog ik, samen met een grote groep mode-journalisten, naar Ibiza om daar de show van By Danie bij te wonen. Waarom helemaal op Ibiza? Omdat haar lente/zomer collectie voor 2015 helemaal in het teken staat van dit bijzondere eiland, een bestemming die Danie Bles als de beste kent omdat ze er van kinds af aan al komt. Ook op beauty gebied waren er een aantal leuke introducties van Maybelline, kijk je even mee wat ik heb gezien en gedaan in 24 uur op Ibiza?

Het vliegtuig vertrok om 6 uur 's ochtends, dat betekende dat we 4 uur moesten verzamelen en dat was behoorlijk vroeg, ik heb maar een nachtje overgeslagen....Toen ik op Schiphol mijn auto parkeerde en uitstapte hoorde ik koeiengeloei....logisch, want ik stond geparkeerd bij "Koe". Toch een beetje vreemd dat je dat 24 uur per dag daar hoort...wel grappig!

Met Maybelline en ByDanie naar Ibiza, in dit krantje kregen we alvast een voorproefje van de outfits en zagen we hoe ons programma eruit zag, het was allemaal heel kort en krachtig want de volgende ochtend vertrokken we alweer.....

Transavia vloog ons in iets meer dan twee uur naar Ibiza, de vlucht was perfect, ik kan niet anders zeggen en met leuk gezelschap is het helemaal niet zo erg om zo vroeg op pad te zijn. En wat is de zonsopgang toch mooi!

Yeah, Ibiza stad in zicht, dan ben je er echt bijna, 1 minuut na deze foto landen we, het zonnetje schijnt en de jachten liggen er netjes bij, heerlijk hoor!

Wat een fijne aankomst, op het terras van Corso Hotel & Spa, met enorm veel vers fruit, sapjes, croissantjes en een glas champagne. Ik heb die nog maar even geweigerd, ik had er in het vliegtuig al één op....haha, nee hoor, maar we kregen het wel aangeboden.

Wat een verwennerij op de kamer, dat is nog eens een binnenkomer. De kamers in het hotel zijn opvallend ruim en kijken allemaal uit op de jachthaven en de oude stad, een prima hotel trouwens, een aanrader. Op deze foto zie je dat we erg verwend zijn, schoenen van Flossy style, zalige zeezout uit Ibiza, een handige draadloze speaker van Philips, zelfbruiner van Marc Ibane en nog veel meer.

Technomarine is een horlogemerk dat al jaren een goede samenwerking heeft met ByDanie, zij hebben sportieve modellen voor mannen en vrouwen in heel veel varianten. Het is extra leuk dat je de banden en kast van het horloge kan verwisselen, dit roze horloge kan ik ook voorzien van een witte band of een roze kast.. Ik ga deze zeker met plezier dragen, thanks Technomarine!

Wat een heerlijk uizicht vanuit mijn kamer en wat een fijn weer, soms moet ik even in mijn ogen wrijven.....er gebeuren te gekke dingen als je beautyblogger bent!

Fijn nieuws, Maybelline brengt nieuwe kleuren Baby lips uit, deze Electro versie is iets getinter, komt in 6 frisse, felle kleuren en zorgt natuurlijk ook voor zachte lippen, ze liggen vanaf oktober 2014 (week 40) in de winkels voor EUR 3,99 per stuk.

Op pad richting onze lunch locatie, ergens in het hart van het eiland. Restaurant La Paloma is één van Danie's favoriete plekjes en we begrepen vrij snel waarom dit het geval was, wat een fijne, ontspannen plek met heerlijk eten.

Het Paloma Cafe was helemaal voor ons afgehuurd deze middag, we waren dan ook met een behoorlijk grote groep van zo'n 60 mensen denk ik.

Danie, PR dame van Maybelline Annika en visagiste Xelly Cabau van Kasbergen introduceerde zichzelf en de nieuwe producten van Maybelline aan ons, waarna we konden gaan genieten van het biologische buffet.

Zien jullie die potloodjes in het glaasje staan? Die moet je absoluut gaan testen in de winkels, ze liggen er namelijk al. Deze Color Drama Lip Kohls geven een extreem gepigmenteerde lipstick af met een mooie, matte finish, ze zijn extreem langhoudend en de kleuren zijn heel mooi. Ze liggen dus nu al in de winkels voor EUR 6,99 per stuk en zijn er in 9 kleuren.

Het was echt genieten onder de bomen van La Paloma, echt een restaurant waar je de hele dag wel kunt zitten en genieten van het heerlijke biologische eten.

DyDanie introduceerde ook haar collectie zonnebrillen die ze ontwikkelde voor het merk Italia Independent, deze brillen liggen vanaf lente 2015 in de winkels. Ik heb er inmiddels zelf ook één en ben onder de indruk van het lichte montuur en de fijne glazen, ook het model is te gek!

Terug in het hotel, ik besloot maar even richting Ibiza stad te gaan, maar eerste een selfie.....

Met het bootje ga je van Marina Botafoch (de jachthaven) naar de overkant, kost EUR 3,70 voor een retour en het duurt 10 minuutjes, een zalig tochtje over het water!

Natuurlijk vond ik Vans voor Bo, ik heb de lila met witte veters en glittertjes voor haar meegenomen, wat een leukerdjes hebben ze daar.

Oeh...mooie Balenciage tassen die onbereikbaar waren, de winkel was dicht!

Gelukkig was de winkel van Skins Cosmetics wel open, daar moest ik even langs. Deze is een paar maanden open en volgens mij een groot succes, de merken die je er vindt kun je ook in de Nederlandse Skins winkels kopen. Maar als je een paar weekjes op Ibiza bent in een mooi huis, dan hoef je nu jouw Diptyque kaarsen niet meer mee te nemen!

Om half acht moesten we alweer verzamelen voor het diner, ik trok toch maar mijn Malene Birger jumpsuit aan, omdat ze aan het strand zouden dineren tot laat. Mijn bril is dus van By Danie X Italia Independent, de kleur is bruin i.p.v. zwart voor de verandering.

Op naar Ses Boques, een restaurantje op het strand in een heerlijke setting, het uitzicht vanaf de berg was amazing, jammer genoeg was het te donker om foto's te maken van het restaurant en de zee.

Lange tafels vol gasten, heel gezellig en natuurlijk aten we er veel verse tapas, als je de steile rit naar het restaurant aandurft dan heb je hier zeker een heerlijke avond. Het eten was echt amazing, maar daar kwamen we natuurlijk niet voor, we wilden de nieuwe collectie van ByDanie zien.

Dit keer geen typische show, maar een tableau vivant waarbij alle modellen in deze serie gekleed waren in de bekende hippie-van Ibiza. Veel ruches, wijde en luchtige outfitjes en een tikje romantische uitstraling.

De tweede look is de Bohemien stijl van Ibiza, met dekenjassen en -shawls, franjes, jeans, western invloeden en korte shortjes.

Maar Ibiza is ook Rock'n Roll, dat beeld de laatste look uit, met dierenprints in zwart/wit, leer, veel zwart en wit en een cleanere, strakkere en stoere uitstraling. De collectie geeft Ibiza volgens mij heel goed weer, ik kan mij zeker voorstellen dat het goed gaat verkopen, veel jonge meiden houden van deze stijl. En we zullen DyDanie's muzes zoals Sylvie Meis, Yolanthe Cabau en Leontine Borsato vast veel gaan zien in deze outfits, hou de bladen maar in de gaten.

Na de show was er tijd voor paella.....op de foto komt hij minder lekker over dan hij was, een zalige, romige paella vol vis, kip en schaaldieren, zalig!

Citroentaart....need I say more?

Pas om 12 uur arriveerde we weer in ons hotel, na een gezellige avond vol fijn eten, lekkere wijn en mooie outfits, een tikje moe waren we allemaal wel volgens mij. En de volgende ochtend moesten we alweer om half zeven verzamelen voor de terugreis, dat was even lastig. Maar ik heb het gered, net zoals de anderen en ik vond het wel een prima gelegenheid om deze Flossy Style palmboom schoentjes aan te trekken, ze zitten zo lekker!

Binnenkort meer over de mooie nieuwe Maybelline goodies, er is zeker nog meer te vertellen zoals over de Brow Drama Mascara, de Master Shape, de Master Graphic en de Colossal go extreme! leather black mascara. Ben jij ook fan van Ibizia, net als Danie?