Blogs & Editorial

Instagram stories 13 t/m 20 Mei 2017 - fotoshoot & Ibiza met Lancaster

Als beautyblogger/influencer heb je weleens van die weken waarin je echt hard moet werken? Werken als in : zonproducten uittesten op een zomerse bestemming! Je snapt, dat is natuurlijk geen werken, maar vooral heel erg genieten van de mooie locatie, de leuke mensen waarmee ik was en ook nog eens van heerlijk eten. Kortom, een week om niet te vergeten met Lancaster in Ibiza. Maar ik werkte toch ook nog wel echt, de hele dag voor een leuke fotoshoot in Amsterdam. Kijk je even mee naar de foto's?

Mijn nagels zijn door Simone van Unique Hair & Nail styling weer helemaal mooi & Ibiza proof qua kleur. Ik draag de OPI gelcolor Can't find my czechbook.

Altijd lief een slapende Jyn <3

Zondag is het Moederdag en maakt Sem geen ontbijtje voor me....dat doe ik dan maar zelf, bedankt Sem! Haha....

Maar....hij is het niet vergeten, er staat (op zondag) een bezorger voor de deur met een pakje. Daar zit een leuke Blond Amsterdam mok in met een lief kaartje, wat een schat!

Hier heb ik veel over gehoord en gelezen, de shimmer body scrub van Frank Body, die is net binnen en ik heb deze nog niet kunnen testen. Snel doen!

Op maandag heb ik de hele dag een fotoshoot in Amsterdam, ik ben al om kwart over zeven de deur uit i.v.m. files en ben uiteindelijk ook pas weer om half zes thuis. Een lange maar gezelliige dag en ik hou van de outfit die ik aan heb!

Over een paar maandjes horen jullie waar dit voor is...kun je het al raden?

De volgende dag ga ik ook weer op pad, nu voor vier dagen Ibiza en eigenlijk vind Jyn dat niet zo heel leuk. Gelukkig zorgen Bo & Ward (en Marco en Sem) voor haar, dus dat komt goed.

Ik pak de trein naar Schiphol, omdat ik vrijdag terugvlieg naar Rotterdam i.p.v. Schiphol. Lekker rustig in de trein en ik ben lekker op tijd op Schiphol.

Daar is het ook best rustig, ik ben zo door de security en heb mijn koffer ook snel afgeleverd. Ik wandel richting ons meeting point en ga niet shoppen. Maar als je dat wel wilt doen, er is keuze genoeg en ook de aanbiedingen zijn leuk, zeker die van Lancaster!

Na 2,5 uur vliegen en nog een half uurtje in de auto komen we aan bij Hacienda Na Xamena, een geweldig hotel in het noorden van het eiland. Dit is een stukje van mijn kamer, met geweldig uitzicht en een bad middenin de kamer.

Maar we blijven niet te lang op onze kamer, het is alweer half vijf en dus kunnen we nog even van de zon gaan genieten bij het zwembad. Snel omkleden dus! Mijn jurkje is van Zara.

Een drankje erbij, wat amandelen en olijfjes en het is helemaal genieten.

Anna Nooshin is ook mee en als je dan allebei een bikini aan hebt uit haar collectie dan moet je natuurlijk even samen op de foto! Gezellig dat ze er ook bij is, we kennen elkaar alweer vijf jaar, maar zien elkaar niet zo vaak, we kunnen lekker bijpraten de komende dagen.

Na een tijdje heeft iedereen wel trek in iets lekkers, dus delen we wat tapas en brood met elkaar.

De zonsondergang is magisch aan deze westkust van het eiland, je ziet de zon echt in de zee zakken, heel mooi!

Ik ben momenteel deze cleanser van Perrricone MD aan het testen, uit de Pre:empt series en die is geweldig fijn, zeker i.c.m. de Clarisonic.

De volgende dag begint het officiele programma en krijgen we een tas vol van Lancaster, incl. het programma en een lekkere baddoek.

Deze Invisible Face Gel SPF30 met matte finish ga ik eens uittesten als ik ga sporten. Uiteindelijk heeft het niet zoveel nut gehad, want ik duik de gym van het hotel in. het is nogal bergachtig in de buurt en buiten lopen is een beetje onhandig. Maar dit product is wel heel fijn.

Na het sporten even ontbijten bij het zwembad, dat is echt heel lekker.

En dan kunnen we nog een paar uurtjes relaxen, pas 's middags gaan we op pad.

Even omkleden voor de lunch en daarna gaan we naar de Hippie Market (wat we niet echt leuk vonden, te druk & toeristisch)

Ik ben wel Ibiza style vinden jullie niet, met deze watermeloen slippers, haha.

Ik eet een salade met kreeft en mango en die is heerlijk.

We krijgen nog een plattegrondje mee van Ibiza stad, waar we heen gaan na de Hippie Markt. Leuke tips trouwens, handig om te bewaren.

We wandelen even door de stad en stoppen natuurlijk bij Croissant Show voor een koffie en amandelcroissant, dat is zo'n leuk zaakje. Als ik in Ibiza ben, ga ik er altijd even heen, net zoals zoveel mensen.

In de Alt Villa halen we een ijsje, lekker! Zorg er wel voor dat je stevige schoenen aanhebt, anders kom je niet naar boven ;-)

Om half zes rijden we terug naar het hotel, snel omkleden en weer terug naar Ibiza stad om bij Sa Punta te gaan eten. We zien de zon nog net ondergaan, prachtige locatie ook weer.

Je weet het toch, altijd foto's maken in "the golden hour".

Slechte foto, want mijn camera zie je als een schaduw, maar toch even leuk om met alle lieve vrouwen op de foto te gaan die mee zijn. Links staat Daphne, de PR dame van Lancaster, die alles weer perfect heeft geregeld. En natuurlijk kennen jullie Anna & Cynthia <3

De volgende ochtend is het vroeg, we moeten om 8 uur bij yoga zijn en daarna direct door naar een boot. We skippen uiteindelijk de yoga met onze groep, omdat we Cynthia's verjaardag vieren aan het zwembad!

Ik doe vandaag een badpak aan, ook deze is van de Hunkemoller collectie samen met Anna Nooshin.

Ik doe er een kort broekje overheen en het leuke Vogue shirt met streepjes, ik draag hoge espadrilles maar neem ook slippers mee in mijn tas.

Hoi! Ik heb zin in de dag!

We rijden naar San Antonio en gaan daar op een catamaran, we varen met de hele internationale groep bloggers/influencers rond het eiland om naar Formentera te gaan. Het weer is geweldig, superveel zon en dus kunnen we alle Lancaster Sun Sport producten echt goed testen.

Je snapt het, het is zalig!

Formentera is sprookjesachtig mooi, het is inderdaad net een Caraibisch eiland en dat op maar een half uurtje van Ibiza Stad. Ga er zeker naartoe als je kunt, heel fijn! We lunchen op Beso Beach, al is het dan al drie uur/half vier,geweldig restaurant ook!

We hebben nog heel even om te relaxen, dus dat doen we nog even en daarna stappen we op een fietsje richting haven. We nemen de veerpont terug!

Eenmaal in het hotel is het weer een beetje haasten, de auto naar het restaurant staat over 1,5 uur weer voor de deur, snel douchen enzo....dit is mijn outfit. Wat een lekker kleurtje heb ik gekregen!

We eten op een prachtige locatie, Experimental Beach, vlakbij de airport en naast de zoutpannen van Ibiza, de vibe is er geweldig en het eten ook. Je kunt hier echt wel prima feesten en eten!

Gezellig! Helaas was het net iets te donker om al het lekkere eten op de foto te zetten, maar het was heerlijk.

De volgende dag is het alweer de laatste dag, zo jammer. Ik heb het heerlijk gehad en we hebben zo gezellig gekletst over van alles met iedereen. Cynthia en ik kennen elkaar alweer zo'n 7 of 8 jaar, dus is het weer heel fijn om langere tijd bij elkaar te zijn. En natuurlijk moet daar een foto van komen. Bedankt, Anna voor de foto!

Nou vooruit, een bikini foto dan maar....thanks Cynthia!

Ik ben de eerste van ons die moet gaan, ik vlieg al om half vier. Dat vind ik wel fijn hoor, want dan ben ik niet zo laat thuis, ik heb iedereen thuis best gemist. Bye, Ibiza...ik ga je missen. De volgende trip staat al in de planning, hopelijk ben ik binnen een maandje weer terug.

Op de airport is het een rommel....de schoonmakers staken omdat ze al een tijd geen salaris hebben gehad. Snap ik helemaal, maar het ziet er niet uit....

Ik heb nog niet geluncht, dus bestel ik wat bij El Kiosko.....veel te veel natuurlijk, ik dacht dat het kleinere porties zouden zijn. Maar de kroketjes waren wel heerlijk! De avocadosalade trouwens ook!

De vlucht was lekker voorspoedig en om zes uur stond ik aan de grond in Rotterdam, waar Marco mij kwam ophalen. Thuis was ik weer herenigd met mijn liefje!

En dan kan het gewone leven weer beginnen, zoals met het openmaken van deze Kylie Cosmetics bestelling!

Oh ja, ik had ook nog wat Ibiza meegenomen naar huis, het zout daar is echt wel lekker.

Ik heb een heerlijke week achter de rug! Bedankt Lancaster voor deze heerlijke trip, het was weer genieten. En natuurlijk hebben we de producten echt goed kunnen uittesten in de zon, ik heb een heerlijke kleur gekregen. Die ga ik bijhouden met jullie after sun en binnenkort vertel ik meer over de nieuwe Sun Sport range. In deze review kun je alvast lezen dat ik heel enthousiast ben over de Invisible Face mist. Tot volgende week!