Zijn jullie net zo''n grote fan van De Bijenkorf als ik? Vorige week heb ik twee dagen doorgebracht in mijn favoriete warenhuis in Rotterdam en Amsterdam, eerst om te winkelen met mijn dochter en daarna voor mijn werk. Ik heb er mijn ogen weer uitgekeken, wat een prachtige nieuwe merken verkoopt de Bijenkorf. Het thema voor maand september is Icons in fashion, en de fashionista''s kunnen hun hart zeker ophalen.
Of je nu op zoek bent naar de musthave booties van Chloé of (net als ik) naar zwart met gouden pumps van Guiseppe Zanotti, je kunt ze vinden bij De Bijenkorf. Dit seizoen is het aantal merken uitgebreid met meer dan 100 toplabels als Joseph, Barbour, Stills, Stella McCartney, United Nude en verrassend veel online schoenenmerken, onder meer Costume National, Mexicana, Giorgio, Puma en Converse.
Een nieuw modeseizoen betekent nieuwe trends. De Bijenkorf zet tijdens hun “Icons in Fashion” campagne de merken nog eens extra in het zonnetje en daagt ons uit om met die mooie merken onze eigen, unieke look te creëren. Combineer dus een mooi jurkje van Diane von Furstenberg gerust met een tas van L.K. Bennett en Jimmy Choo pumps! Sommige van deze merken zijn uitsluitend verkrijgbaar bij De Bijenkorf in Amsterdam.
De belangrijkste trends voor deze herfst zijn: