Nieuws

Fotoblog deel 1 - met MAC naar Italië

Jullie hebben het misschien al gezien op social media als jullie mij volgen, ik ben momenteel in Italië. Ik ben daar gisteren heen gevlogen met een groepje beauty-editors en de PR medewerker van MAC Cosmetics om de Europese trendpresentatie van herfst/winter 2014 bij te wonen. Gisteren was een reisdag en heb ik nog geen trends gezien, maar natuurlijk heb ik toch nog wat foto's kunnen maken van de trip naar Villa D'Este aan het Como meer in Italië, kijk je mee?

Inpakken! Dat gaat een stuk relaxter nu ik een nieuwe Samsonite Cosmolite koffer heb, die is heerlijk groot (75 cm) maar toch heel licht (minder dan 3 kilo). Er kan zoveel in en nog woog hij maar 16 kilo incusief inhoud (ja, ik reis nooit echt licht als het niet hoeft!)

Haha...vlakbij mijn huis is de toetjesfabriek, regelmatig ben ik dus een puddingklever!

Ik hoefde niet zo vroeg op pad, ook weleens fijn natuurlijk! Ondanks het slechte weer onderweg toch eigenlijk altijd een zonnebril op, dit is mijn nieuwe aanwinst, de Hedda van Oliver Peoples, love it!

Na het inchecken snel even door om wat magazines te kopen, handig dat je nu ook kunt zelfscannen, dat scheelt echt veel tijd. Mag wat mij betreft in veel meer winkels in Nederland!

Snel nog even een Vanilla latte bij Starbucks, lekker druk natuurlijk, maar het ging razendsnel, ze zijn daar goed op elkaar ingespeeld. En toen op naar de gate, waar we vlogen naar Milaan met Alitalia.

Zie je de Alpen door de wolken heen? Wat een sneeuw! Vliegen naar Milaan duurt een kleine 2 uurtjes, het was een rustige vlucht en met fijn gezelschap vliegt de tijd (letterlijk!)

Zalige zon op Linate airport in Milaan

Yes, we mogen mee met deze vriendelijke meneer! Naar ons hotel aan het Como meer was het nog een uurtje rijden, we logeren op een geweldige locatie, maar daarover later meer!

Villa d'Este is een hotel met een lange historie, het is één van de Leading Hotels in the world en heeft een geweldige, klassieke stijl!

Wow...wat een uitzicht zeg, het drijvende zwembad is echt zo leuk, het was volgens mij nog niet open, maar in de zomer uiteraard wel.

Dit is ook een uitzicht vanuit mijn kamer, wat een geluksvogel ben ik toch!

Verliefd op al deze bad & body producten, ze doen mij denken aan Neroli Portofino van Tom Ford, ik moet het winkeltje maar eens gaan opzoeken, die gaan mee naar Nederland

Snel omkleden om lekker te gaan borrelen op het terras, daar hadden we zin in.

Heerlijk toch! Ons groepje bestaat uit journalisten van Grazia, Elle, Vogue, Marie-Claire, Red en Glamour, lieve dames waar ik al vaker mee op pad ben geweest.

De uitnodiging voor de MAC Trends A/W 2014 lag op de kamer, volg de #MACtrends op Twitter om alle foto's te zien. Morgen meer!
Vandaag beginnen we echt! Vanochtend heb ik een workshop Mineralize make-up maken, waarschijnlijk gaan we zelf make-up maken...ik moet zeggen dat dit echt een droom is, zelf make-up van MAC maken...dat had ik een paar jaar geleden niet kunnen bedenken. En natuurlijk hebben we een chique diner vanavond met alle andere gasten van de internationale presentatie. Ik hou jullie op de hoogte! Volg mij op Instagram en/of Twitter voor de updates!