Zoals ieder jaar steunt Clinique ook dit jaar tijdens oktober borstkankermaand weer het goede doel The Breastcancer research foundation. Deze maand kun je een aantal exclusieve producten kopen, waarvan een deel van de opbrengst naar onderzoek tegen borstkanker gaat. Bij mij kwam deze week de Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion Pink Ribbon edition binnen, de bekende moisturizer van Clinqiue die nu in een extra grote flacon komt. Kijk je even mee?
De Clinique DDML is natuurlijk onderdeel van de cultproducten van Clinique, het drie stappen systeem, wie kent het eigenlijk niet? Het is zeker één van de meest gebruike Clinique producten in de wereld, een ideaal product om te gaan verkopen voor het goede doel. Deze "Pink Ribbon" editie is duidelijk herkenbaar door het roze "lintje" op de verpakking, maar zeker ook door de leuke sleutelhanger die om de dop zit. Haal deze eraf en maak hem vast aan jouw sleutelbos, zo laat je zien dat jij het onderzoek naar borstkanker steunt!
Clinique doneert per verkochte flacon EUR 7,34 aan The Breast Cancer Research foundation, een prachtig gebaar natuurlijk. En weet je wat ook nog eens heel fijn is, deze exclusieve flacon bevat 200 ml DDML i.p.v. de normale 125 ml en je betaalt er nog steeds dezelfde prijs voor : EUR 50,80. Als dat geen extra reden is om 1 of meerdere flacons in te slaan?